2017-11-10

Minako Ota. Autoportret

Artă. 

Pictură.

minako-ota-autoportret

La concursul internațional de autoportrete organizat de Artspan pe Facebook în lunile mai-iunie 2010, câștigătoarea a fost Minako Ota. Timp de două luni, toți cei care au dorit s-au înscris și și-au publicat autoportretele, câștigând cel care a primit cele mai multe voturi.

Minako Ota s-a născut în Japonia, în anul 1965, și a studiat pictura tradițională japoneză la Universitatea de Artă Tama din Tokyo. După absolvire, a studiat în SUA și în Marea Britanie conservarea și restaurarea picturilor, lucrând în acest domeniu în aceste țări și în Rusia. Astfel, viziunea artistică a acestei artiste a devenit un hibrid între tehnicile picturii europene și americane, pe de o parte, și pictura tradițională japoneză, pe de altă parte.
Lucrând la Moscova, pictorița declara că ea și echipa ei lucrează la proiecte de mediu, reușind să transforme cu adevărat realitatea, prin grădinăritul urban, activitați cultural-artistice de masă, conferințe, întâlniri, proiecte media, proiecte de largă utilitate, soluții „verzi” de IT etc. Ideile și proiectele, oamenii și companiile implicate reusesc să schimbe orașul în profunzime.
Expoziția personală de la Moscova a avut ca obiectiv să demonstreze influențele dintre diferitele forme de artă din diferite culturi, prin expunerea picturilor sale alături de obiecte de artă rusești din email, pentru a releva trăsăturile comune.
Iată o altă pictură în care o puteți recunoaște chiar pe autoare. Pe următoarele le-am ales-o numai din dragoste pentru pisici, dragoste pe care sunt sigură că o împărtășește și pictorița! ☺

minako-ota-opait
Opaiț

minako-ota-jucarii-pentru-pisici
Jucării pentru pisici
minako-ota-pisica-neagra-si-magnolie
Pisică neagră și magnolie



minako-ota-din-rusia-cu-drag
Din Rusia, cu drag

Sursa foto 1
Sursa foto 2, 3, 4, 5

*


Ați putea să mai vedeți:


8 comentarii:

  1. Nu le-am vazut pana azi! Foarte frumoase, deosebite coloristic. Asa mi s-au parut.
    Iar ultima imagine este cu totul speciala!
    Multumesc, Zina draga pentru prezentare. Un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmbinarea între trăsăturile estice și cele vestice este chiar deosebită la această artistă. Mă bucur că ți-au plăcut lucrările ei!

      Weekend minunat și ție, dragă Suzana!

      Ștergere
  2. Superbe lucrări,și mie îmi place mult ultima poză!
    Weekend plăcut și plin de bucurii,Zina!
    Îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrări care ar înfurmuseța și ar aduce bucurie și căldură în orice cămin, nu? ☺

      Weekend frumos, dragă Elena!

      Ștergere
  3. Se pare ca al meu comentariu sa evaporat! 😅
    Ziceam ca nu o stiam dar ca îmi plac picturile ei!

    Un weekend placut, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-mă că nu am nicio vină!
      E o pictoriță mai puțin cunoscută de publicul larg european, dar ar merita să fie!

      Duminică placută, dragă Ella!

      Ștergere
  4. Ai perfecta dreptate:ar putea fi mai cunoscuta si de oamenii de rand,iubitori de arta adevarata,
    daca s-ar ocupa si mass-media de sensibila si,cred ,unica Minako Ota,prin ingenioasa intrepatrundere a stilurilor,care uneste orientul cu occidentul !Alegerile tale,draga Zina,sunt
    minunate si m-au indemnat sa caut si sa gasesc multe creatii de mare valoare si varietate !
    As vrea si eu,macar o pisica !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sincer încântată că îți plac alegerile mele! Cât despre pisică... cine n-ar vrea?!

      Săptămână excelentă, dragă Natalia!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !