2014-07-23

VIENA - Pe străzi și pe alei - Miercurea fără cuvinte



paznicul-curateniei-stradale
Paznicul curățeniei stradale

cu caruta-prin-schonbrunn
Cu căruța prin Schonbrunn

amatorii-de-intimitate-merg-cu-trasura
Amatorii de intimitate merg cu trăsura
stampiluta-de-la-mini-car
Cine vrea să cutreiere parcul de la Schonbrunn în sistem hop-on hop-off merge cu mini-carul, dacă acceptă o ștampiluță lavabilă pe mână, ca semn de recunoaștere.
plimbare-la-prater
Pentru o plimbare deosebită se poate merge la Prater...

cu-roata-marein-prater
...cu vechea roată mare.
protectia-puiului-pe-bicicleta
E bine și cu bicicleta, când pedalează mami, iar puiul stă confortabil și în siguranță.

pietoni-in-stephansplatz
Cel mai bine e pieton, în Stephansplatz !
*
Click pe fotografii pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Ai putea să vezi și:

18 comentarii:

  1. Foarte frumoase imagini! Viena este un oras superb in care e tot timpul ceva frumos de vazut sau de facut!
    Numai bine Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este ! Ori de câte ori te-ai duce, ai găsi ceva frumos, nou, interesant de vizitat.

      Numai bine, Vulpiță !

      Ștergere
  2. Sa ai o zi excelenta draga mea!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi excelentă și ție, Minnie ! Te sărut !

      Ștergere
  3. Atmosfera de vacanta se simte puternic prin minunatele ipostaze pe care le-ai ales astazi. Cel mai mult imi place fotografia cu '"paznicul" si cu roata.
    happy WW! ☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, în vacanță suntem tentați să fotografiem lucruri vesele, viu colorate, în mișcare, de aici atmosfera specifică. ”Paznicul” e foarte expresiv, și trebuie să spun că, deși am văzut multe persoane cu câini în Viena, nu am văzut nicăieri murdărie.

      Happy WW, Carmen !

      Ștergere
  4. Ce fain e pe acolo. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E fain fiindcă oamenii sunt harnici și curaați. Iar cine nu e, plătește ! ☺
      Sănătate, Zolty !

      Ștergere
  5. O plimbare prin Viena, cu toate mijloacele de transport. Dar tot pieton e cel mai bine pentru cine are picioare bune. Următoarea variantă preferată este trăsura.Foarte frumoasă plimbarea noastră, oricum ar fi.
    Mulţumim Zina şi happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Mihaela ! Aia e, pentru cine are picioare bune... Dacă le ai mai puțin bune, faci combinații, când călare, când pe jos. :))

      Happy WW !

      Ștergere
  6. minunata plimbare si pe jos...si cu mijloace de locomotie :)
    mi-ar placea trasura :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O plimbare ca lumea, nu ?
      Să vezi ce de-a trăsuri are Vulpița astăzi ! :))

      Ștergere
  7. Mi-e dor sa "ma dau" in roata mare! :)
    "Paznicul" este o idee minunata! Imi place poza si imi place ideea! Sa nu uit ca-mi plac si trasura si caruta! :)
    Uff... Imi place sa stiu ca exista orase in care e curat, e frumos si oamenii au invatat sa pastreze curatenia, sa nu distruga "decorul urban" numai pentru ca o pot face...
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și încă Viena, oraș plin de turiști și emigranți nu dă întreaga măsură a curățeniei și dragostei austriecilor pentru frumos, pentru natură. Să vezi localitățile mai mici !

      Zile fericite și ție, Diana !

      Ștergere
  8. Bună Seara.
    A mai trecut peste noi o MFC. A fost o zi frumoasă în care am avut de toate: soare, nori și chiar ploaie. A fost o zi în care ne-am plimbat, ne-am jucat și am stat cuminți în casă privind ploaia de afară. A fost o zi ca oricare alta.
    Să ai parte de o seară liniștită și o noapte odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunat să poți spune că o zi liniștită și frumoasă e ca oricare alta.

      Să aveți mereu zile frumoase !

      Ștergere
  9. Foarte frumoase fotografii! Impresii şi amintiri frumoase, din locuri atât de frumoase. Iar austriecii au din plin astfel de locuri minunate.
    Să aveţi un weekend frumos, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mult mai multe, nici nu știu dacă le-am ales pe cele mai grăitoare.

      Weekend frumos și vouă, Alex ! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !