Prima pagina

2016-09-23

Viața în apă la Zoo

Călătorii.

Impresii de călătorie.
viata-in-apa-la-zoo-barcelona

Viața animalelor acvatice de la Zoo poate fi mizerabilă (nu mai dau exemple, să nu fiu acuzată de lipsă de patriotism) sau confortabilă, ori chiar plină de veselie și culoare, așa cum poate să vadă cine face turism în Barcelona, Viena, Roma.

Fără îndoială, grădina zoologică din Roma este cu mult mai modestă decât cele din Viena și Barcelona. Denumită Bioparco di Roma, grădina zoologică din capitala Italiei a fost construită în anul 1908. Spre deosebire de majoritatea grădinilor zoologice europene care au în derulare programe științifice, cea din Roma și-a păstrat obiectivul de la început, acela de a oferi publicului distracție și relaxare. Se intinde pe o suprafață de peste 12 hectare si a fost ridicata intr-o margine a superbului domeniu Villa Borghese.
După cum am mai scris în altă parte, animalele de la Zoo din Roma sunt frumușele, dar cam slabe și cam puține. Condițiile lor de locuit sunt bune, dar spațiile nu sunt prea mari. Totuși, am admirat o focă răsfățându-se cu plăcere în bazinul ei.

Focile de la Zoo Viena deja aveau un habitat ca lumea, imitând perfect mediul lor de viață. Anul acesta am prins și un spectacol cu foci, dar s-a întâmplat ceva fatal cu filmul făcut la spectacol…

La Zoo Barcelona însă, bazinul cu foci era imaginea fericirii de a zburda în soare și în apă. Mai aveam un pic și ne aruncam și noi în apă, să ne bălăcim lângă ele !

Iată cum se lăfăiau pinguinii ”vienezi” …

… și cum trăiau pinguinii ”barcelonezi” !

O ciudată frăție în apă, peștii și crocodilii… (Zoo Barcelona)


N-aș fi zis că nutriile sunt animale de grădină zoologică, dar la Barcelona erau și de-astea. Caraghioase foc !

*

Va urma

Articolul este înscris în seria ”Reflexii” de la SoriN.

Ai putea să mai citești:

18 comentarii:

  1. Ce m-am distrat la Zoo! Foarte dragute filmuletele!
    Ce escapada simpatica ne-ai oferit! Multumesc mult!
    Un weekend minunat, iti urez cu drag, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, mă bucur că te-ai amuzat!

      Duminică plăcută, Suzana!

      Ștergere
  2. Ce fain! :)) Pinguinii, in special, mi-au lăţit zambetul, dar si comentariul tău: "Până manânci tu mărul ăla slăbeşti de la inotat!" :))
    Iti doresc, cu drag, un super sfarsit de saptamana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Deci s-a auzit!

      Duminică plăcută, Diana!

      Ștergere
  3. Foarte drăguțe filmulețele,toate mi-au plăcut dar,mai mult pinguinii!
    Mulțumesc pentru acest moment plăcut!
    Un weekend minunat și plin de bucurii,Zina!
    Îmbrățișez cu mare drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi sunt foarte dragi pinguinii! Au ceva comic și simpatic în același timp.

      Duminică plăcută, Elena!

      Ștergere
  4. Este ireal de frumos.Natura este uimitoare!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, Iulisa! Este uimitoare și e dureros că mulți oameni nu o respectă și nu o protejează, fără a se gândi că este unica planetă binecuvâtatăcu așa ceva, din sistemul nostru solar.

      Duminică plăcută!

      Duminică plăcută!

      Ștergere
  5. Foarte frumos ai descris ,nu prea mai ramane loc de alte cuvinte.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, numai o fotografie face cât o mie de cuvinte, darămite câteva filmulețe! :))

      Numai bine!

      Ștergere
  6. Mi-a placut vizita,cu atatea filmulete...Sigur,dupa mine cei mai nostimi,ca sa nu zic caraghiosi sunt pinguinii,pe uscat evident,niste
    cracanati !In apa e alta treaba,mai ales cel ce l-ai filmat de aproape.Nutriile nu-mi plac ,sunt cam sobolanoase !Apropo,azi am vazut,Defiland cu nonsalanta,pe langa blocul de vis-a-vis,un sobolan mare,cat o pisica...Fiecare tara cu "gradina"zoologica a ei !!!
    Duminica frumoasa Si multumesc de plimbare,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare țară cu grădina zoologică pe care o merită...

      Duminică plăcută și ție, Natalia!

      Ștergere
  7. Cuttlefish are amazing sea creatures that can change colour and camouflage themselves quite well!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pinguinii imi amintesc de gentilomii din perioada antebelica ... cu joben, frac si camasi albe bine scrobite :)

    RăspundețiȘtergere
  9. PS Am uitat sa spun ca ochiul albastru al acelei "jivine",din prima poza,ma urmareste,e cam sinistru !

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !