Prima pagina

2016-08-17

Viața la țară

Miercurea fără cuvinte.

Fotografii.

viata-la-tara-1


viata-la-tara-2

viata-la-tara-3

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit de Călin Hera.

28 de comentarii:

  1. Cat de dragalasi sunt purcelusii! :) Cum reusesc unii sa-i taie pentru a-i manca?! :(
    Imi imaginez larma: mac mac mac mac! :) Tare-mi place "sunetul satului". :)
    Ziua minunata sa iti fie! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, de câte ori întâlnesc animalele astea vii, am remușcări pentru faptul că mănânc carne. Totuși, fără ea nu se poate, omul e un mamifer omnivor! ☺

      Happy WW!

      Ștergere
  2. Viata la tara va avea mereu un farmec aparte, dar trebuie sa recunosc ca nu este simplu sa ai grija de astfel de prieteni!
    Happy WW, draga Zina si spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu apreciez farmecul, fără a fi implicată în îngrijirea acestor vietăți. Eram într-o vizită!

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  3. Ce mi-e dor de o zi departe de animalele din oras, si da, ma refer la unii oameni... :(

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa merg la gradina,dar animalele sunt pe la vecini.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și noi la fel! Cățelele noastre, mai ales Kory, ar lichida orice vietate care le-ar face concurență!

      Zi frumoasă, Floare!

      Ștergere
  5. Gaste si purcei! gastele au si un mic bazin...O saptamana cat mai buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Oho! Mai aveau și altele: găini, iepuri... Nu au ieșit pozele clare și nu le-am mai postat.

      Happy WW!

      Ștergere
  7. Ce dolofănei sunt purceluși,mi-ar plăcea să petrec o zi la țară!
    O zi frumoasă îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate animalele din curtea respectivă erau dolofane și curate, bine întreținute și hrănite. De asta mi-a și plăcut să le fotografiez.

      Zi frumoasă, dragă Elena!

      Ștergere
  8. Sunt tot mai puține peisaje de acest fel, atât de comune odinioară.
    E încântător cum copiii de la oraș privesc uimiți animalele de casă, apoi se reped la ele să le ia în brațe.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate, așa e. Gospodăria de țară e o adevărată comoară - rară precum toate comorile! ☺

      Happy WW!

      Ștergere
  9. Vacanta mare insemna viata la tara, cata bucurie sa mergem dupa vaci, sa bem laptele cald, fugaream puii ca sa-i punem la adapost seara. Mamaliga cu lapte, cu orice era, era tare gustoasa dupa o zi de munca. Asa cat puteam noi, ca oricum portia de joaca nu ne lipsea. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺Ce mult mă bucur că ți-am trezit asemenea amintiri!

      Happy WW, Mihaela!

      Ștergere
  10. Imi place foarte mult viata la tara, desi in zilele noastre nu e tocmai usor...insa foarte interesanta abordarea de astazi
    Happy MFC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În zilele noastre nu e ușor nimic... pentru oamenii obișnuiți.

      Happy WW!

      Ștergere
  11. Daa,frumoase poze facute cu animale ingrijite si iubite,intr-o gospodarie ca la carte...Desigur si mie mi-au amintit de copilarie si adolescenta,casa cu o curte mare,pomi fructiferi,o gradinuta de zarzavaturi si o curte de pasari,un cocos falnic si o sumedenie de inaripate;o catelusa cu puii ei jucausi si, bineinteles vreo doua pisici, cu matoancele lor...Ce de "jucarii" !
    Amintiri placute,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite că mai există și în realitate, nu numai în amintiri. ☺

      Ștergere
  12. Aceste imagini vor fi tot mai rare in UE; ar trebui datate...

    RăspundețiȘtergere
  13. La fratele meu la țară mai văd asemenea imagini... plus viței și câini. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) De câini nu ne plângem, vedem peste tot!

      Ștergere
  14. Am observat ca, in general, lumea manifesta o mare afectiune fata de caini dar nu au nici un fel de remuscari cand e vorba sa se taie o vita sau o oaie si sa o puna in cuptor sau pe gratar ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate pentru că ăsta a fost scopul în care au fost domesticite cândva... Nu pot să-i judec, mănânc și eu cu plăcere câte o friptură din când în când! ☺ E drept că aș prefera să rod coajă de copac decât să tai o vietate.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !