2016-06-08

De Înălțare, amintiri de la Paște

Miercurea fără cuvinte.

Fotografii.

de-inaltare-1

Mâine e sărbătoarea Înălțării Domnului.
Cristos s-a înălțat!
de-inaltare-2
Adăugați o legendă
de-inaltare-3

*

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii găzduit  de Călin Hera.

38 de comentarii:

  1. Ce fain e decorul! :)
    Acum iar ma gandesc la dulciuri, mai mult de obicei. :)
    Ziua minunata sa iti fie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) foarte simpatic iepurasul. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce vesele ornamente! Inedite, frumoase si sclipicioase!
    Parca a trecut o vesnicie de la Paste...
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maine am sa simt din nou prima zi de Paste. :)) Si nu doar vizual, ca aici. :P
    Te pup, zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragute ornamente si la Galati avem ornamente identice!
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant Iepurașul :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  7. O altă însemnătate a culorilor.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce culori sclipitoare! Foarte dragute imaginile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarat s-a inaltat!
    Zi linistita! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Drăguț iepurașul și oul roșu,mâine se fac ouă roși de Înălțare!
    O zi minunată îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu drag!
    Anticipat Hristos s-a Înălțat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatoarea de Ispas.
    Am gasit pe internet niste versuri de care imi aminteam vag:
    " Ispas. Ziua în care pot fi sloboziți caii să pască unde vor, să se sature odată pe an, cum le-a hărăzit Maica Domnului, în noaptea în care s-a născut Isus: „Si-aț, voi cai, blăstămați, / Șohănit să n-aveț saț / Numa' vara la Ispas, / Ș-atuncea numai un ceas”"

    RăspundețiȘtergere
  12. Parca a fost prea tarziu Pastele,iar sarbatoarea de maine m-a daramat.Eram tare zeloasa sa-mi rezolv gradina in doua zile si am fortat pe azi.Asa ca maine ma odihnesc si sarbatoresc in decor.Hristos s-a-naltat !

    RăspundețiȘtergere
  13. Par copiați după urecheații din Alice în țara oglinzilor...

    RăspundețiȘtergere
  14. Hristos s-a înălțat ! Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  15. Adevărat s-a înălțat! faine pozele cu „urecheații pascali”, care au împodobit și înveselit parcurile de prin orașe.
    Numai bine vă doresc, doamna Zina și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urecheații mi-au plăcut atât de mult, încât am vrut să-i vedeți și voi.

      Numai bine, Alex! ☺

      Ștergere
  16. Hristos s-a Inaltat !Tare dulci "exponatele" tale de Paste,frumosi urechiatii !
    Pentru ca n-am gasit nimic potrivit cu aceasta Sarbatoare,cea de azi,ti-am trimis,draga Zina,un mail cu felicitari de Paste,de cand era bunica fata !
    Sper sa-ti placa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat s-a înălțat!

      Of, așa greu mai ajung și la e-mail... Mă uit azi. Mulțumesc frumos!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !