Prima pagina

2015-09-02

”Invadatorii”

Miercurea fără cuvinte


Scriam aici că am pierdut micul album cu invadatorii-pisicuțe. Iată că l-am găsit, într-un folder în care nu avea ce căuta!


video

*

Click pe fotografii pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.

32 de comentarii:

  1. Ha, ha! Mi-au plăcut tare mult! E clar, sunteţi "asaltată" din toate părţile, de aceste mici mâţe curioase. Noroc cu "vigilentele" din curte. Dar dacă micuţii miorlăitori se învaţă să primească ceva bun de la dvs.... nu mai scăpaţi de ei! Vă doresc cu drag un început frumos de toamnă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asta e dilema: știm că nu mai scăpăm de ei dacă-i hrănim, dar în același timp ne e milă de ei, fiindcă sunt tare slăbuți și cerșesc mâncare într-un mod irezistibil.

      Toamnă frumoasă!

      Ștergere
  2. O sară bună să ai și o noapte liniștită.
    Astăzi te invit să vezi cum a fost luna în 30 august 2015

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt chiar irezistibili invadatorii astia!
    Parca vad ca se vor infiltra cu simt de raspundere!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu știu dacă se vor infiltra, mai au și cățelele un cuvânt de spus! ☺

      Zi frumoasă, Suzana!

      Ștergere
  4. micutii, dragalasi...cel mai foame le e de dragoste...
    om bun esti tu Zina!

    RăspundețiȘtergere
  5. E mai frumoasa viata cu " invadatori ". :) Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e distractiv, până la un punct... ☺

      Zi plăcută și ție!

      Ștergere
  6. hahaha...Bella este cea mai castigata ! Simpatici "invadatori"si strasnici pazitori ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bella e cea mai înțeleaptă!

      Zi frumoasă, Nicoleta!

      Ștergere
  7. Bine ca le-ai gasit, era pacat sa pierzi niste fotografii atat de simpatice. M-a amuzat ipostaza din a doua poza si cea cu "burta la soare"! O miercure frumoasa, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că și mie mi-a fost necaz. Și pozele erau frumoase, cheltuisem și ceva timp cu albumul tip film... M-am bucurat mult când l-am regăsit.

      Zi frumoasă, Mihaela! ☺

      Ștergere
  8. cu asa Bella de paza... :))) Amuzanta prezentare!
    Matusa mea ne povesteste acelasi lucru despre cele doua pisici ale ei: când ies in curte, ele savureaza natura si parca le zâmbesc vrabiutelor care topaie in jurul lor. Pace si armonie :)))
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho, armonie ca la începuturile Lumii!

      Zi frumoasă, Carmen! ☺

      Ștergere
  9. Superb filmulețul!
    O zi minunată și o toamnă cu bucurii îți doresc,Zina!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut, Elena!

      Zi frumoasă! ☺

      Ștergere
  10. iubesc animalele, il avem si noi pe Bijou!

    RăspundețiȘtergere
  11. iubesc animalele!
    Bijou al nostru este tsre cuminte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, fiecare mamă îl vede pe al ei cel mai cuminte! :)))))

      Ștergere
  12. "Meow" sau "Miau"... ;))))
    Tare sunt simpatice pisicutele :D.
    Si Dodo al meu se mai pisiceste cateodata - are momente cand toarce. Am tot vrut sa il filmez dar nu am reusit. Hahah. E diferit de cand sforaie. :P
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place mult de tot când toarce un pisic la mine în brațe. Pe cel roșcovan l-am ajutat să coboare din salcie. Se urcase prea sus și nu reușea să mai coboare. Când a ajuns la mine în brațe, s-a pus pe un tors asurzitor! ☺

      Zi frumoasă!

      Ștergere
  13. Sunt rare mâțele cu nuanța portocalie...

    RăspundețiȘtergere
  14. Am și eu un invadator. Vine la mine in terasa zi de zi....Ma ocup personal...îi cumpăr mancarica și o fac cu drag! Indah mea nu e prea încântată și tot alunga invadatorul ;))
    Tare sunt simpatici....!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce drăguț! Greu să împaci câinii adulți cu pisicile. Nici eu nu reușesc cu ale noastre...

      Ștergere
  15. Vin la mancarica si nu mai pleaca in veci daca le place! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunoaștem, cunoaștem... Din nefericire, nu au aprobare de la Kory și, mai ales, de la Bella! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !