2015-07-01

O, brad frumos !

Miercurea fără cuvinte

bradul-de-la-poarta-2015
Bradul de la poartă
Vă mai amintiți ?...
bradul-de-la-poarta-2103
... în 2013
Ia uitați-vă ce conuri are el acum ! ☺
bradul-cu-conuri-2015
2015

 *
Click pe fotografie pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Ai putea să mai vezi:

22 de comentarii:

  1. ce frumos a crescut! ce simpatic ai surprins, în a doa fotografie, ramurile-i sunt încarcate cu vrabiute, in ultima fotografie de conurile acelea superbe!
    Brazii se dezvolta rapid - daca peste câtiva ani nu îi veti taia vârful, se va înalta si va face atâtat umbra încât sub el nu va mai creste nici macar iarba. Vecinii mei au un brad enorm în curte si tare necaziti sunt. Pentru ca este prea înalt acum nici macar nu le mai este permis sa ii taie vârful ci trebuie sa angajeze o echipa de pompieri si costurile unei asemenea actiuni sunt destul de mari (asa prevede legea).
    Dar la voi în curte acum arata totul proaspat si placut, nu este motiv de grija.
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru informație, dragă Carmen, dar cred că vor trece mulți ani până când să avem motive de supărare. Bradul nostru crește foarte greu, probabil din cauza căldurii excesive de aici, de la câmpie. Foarte mult timp ne-am întrebat dacă va supraviețui sau nu. Acum, că a făcut și conuri, ne gândim că s-a aclimatizat cât de cât, dar de crescut în înălțime nu a prea crescut. Oricum, voi avea în vedere ceea ce mi-ai spus.

      Happy WW !

      Ștergere
  2. Ce frumos bradut!
    Aveti ce impodobi de Craciun:)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem, dar uite că în fiecare iarnă ezit să îl împodobesc... Suntem cam în bătaia vântului și mă tem că s-ar distruge repede podoabele și ghirlandele.

      Numai bine, Suzana !

      Ștergere
  3. chiar ca e frumos!
    a crescut ca un adevarat brad, verde si din ce in ce mai puternic...sa va fie mereu falnic si sa va inveseleasca curtea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru urare, draga mea. Să dea Dumnezeu așa să fie, căci din toți pomii din curte, pe acesta l-a ales fiul meu să fie ”al lui”. ☺

      Ștergere
  4. Se poate înpodobi la Crăciun. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate, Zolty, vom încerca la iarnă.

      Multă sănătate și ție !

      Ștergere
  5. Chiar că e frumos bradul, pe deasupra a legat și rod. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos și se află în fața unei ferestre de la bucătărie. În fiecare dimineață când luăm micul dejun, avem spectacol !

      Zi frumoasă, Flaviana !

      Ștergere
  6. Vezi? Dacă se simte iubit ce frumos te răsplătește! :)
    Seara faina ,Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat ai spus, Geanina ! Chiar se simte iubit, căci a avut nevoie de multe îngrijiri și i le-am dat pe toate.

      Zi frumoasă, draga mea ! ☺

      Ștergere
  7. Acum vrabiile isi fac loc printre conuri! :)
    Ai acolo materie prima si pentru decoratiuni si pentru sirop de brad! :)
    Tare-mi plac si brazii! Avem in zona plantate mai multe soiuri de brad - unii sunt argintii si sunt super-superbi! :) Pe unii i-a doborat cate o furtuna, si tare mi-a parut rau de ei... Mi-au dat, unii braduti, materie prima pentru sirop de brad - imi place tare mult!
    Zile fericite iti doresc!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, vrăbiile își fac loc printre conuri și parcă ar fi și ele niște conuri țopăitoare și ciripitoare ! ☺

      Zile fericite și ție, Diana !

      Ștergere
  8. E foarte simpatic,asa mic si cu atatea conuri; foarte productiv ! Bradul pe care l-a adus socrul meu, cand baiatul nostru a implinit un an,e in fata ferestrei de la sufragerie,dar nu a crescut mult in inaltime si nu a facut conuri niciodata !
    Zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că bradul vostru a avut prea multă umbră. Poate nici pământul nu i-a plăcut...

      Zile frumoase și ție, dragă Natalia ! ☺

      Ștergere
  9. Ce bradut frumos aveti <3!!!
    Si este impodobit ;)) Nu ii mai trebuie podoabe la iarna .. hehehe. Si daca vor cadea conurile le transformati in globulete.
    Happy WW
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite o idee ! Da, s-ar putea transforma în globulețe, poate lăcuite cu ceva, sau date cu... nu știu cum îi spune, ceva argintiu. Asta numai în cazul în care cad, firește.

      Zi frumoasă, Rux ! ☺

      Ștergere
  10. Anul asta am surprins schimbarea conurilor, vechi cu cele noi. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumuşel este brăduţul. A crescut frumos şi promite că va fi falnic peste ani. Creşte încet, dar cât este de impunător, atunci când domină cu înălţimea lui toată zona. Şi tata a încercat să pună câţiva brăduţi, dar căldura Bărăganului i-a topit repede. Un vecin de-al părinţilor a pus doi brazi în curte, după naşterea fiecărui copil. Unul din ei ajunsese la o înălţime impresionantă, dar... l-a tăiat, de teamă că va cădea peste casă!? Mare păcat. Ce repede se taie un copac şi ce greu creşte...
    O zi frumoasă, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi... Cum să cadă peste casă ?... L-a pus lângă casă ? Știu de la bunica mea că bradul se pune la poartă, mai departe de casă.

      Zi frumoasă, Alex ! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !