2015-05-13

Respect față de consumatori...

Miercurea fără cuvinte

respect-1
Respect - prospect tradus în 28 (douăzeci și opt) de limbi, printre care și limba română
”Respect” - prospect tradus în câteva limbi, dar nu și în românește
PS. Desigur, este vorba despre produse comercializate în magazinele românești.
 *
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Ați putea să mai vedeți:

24 de comentarii:

  1. fotografia este atât de mica - si chiar daca am dat click pentru marire, tot mica a ramas :)
    Nu am putut sa vad despre ce se traduce în 28 de limbi :) Precis ceva important!
    Happy WW! Noapte buna, Zina draga! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e figura pe care mi-o face programul Picasa ! Voi renunța la el când voi reuși să găsesc altul care face colaje sau galerii. Mi-ai mai spus și tu unul, dar am uitat să-mi notez și nu mai știu care este.
      Obiectul este un mic timer, ai să-l vezi miercurea viitoare !

      Zi frumoasă, Carmen ! ☺

      Ștergere
    2. Şi eu tot în Picasa lucrez, dar nu mi-a făcut niciodată probleme.
      Zi frumoasă! :)

      Ștergere
    3. Nu zic că mi-a făcut probleme, dar pozele aduse din Picasa nu se măresc. Sau poate o fi vreo chestie pe care eu nu știu să o fac...

      Ștergere
    4. am de curând Windows 8.4 si fostul program cu care faceam colaje nu a mai fost compatibil. Acum lucrez rapid cu OneDrive (continut de laptop) si cu PhoXo (pe care l-am instalat gratis din internet). Sunt foarte multumita de rezultate - rapid si calitativ.

      Ștergere
  2. Foarte tare! Probabil ca e un indemn subtil la a mai invata si noi niste limbi straine! :-)
    Salutari si happy WW, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu mai pot ei de grija noastră ! ☺

      Numai bine, Vulpiță !

      Ștergere
  3. o lectura multilingva interesanta, cu siguranta! :)
    Romania se inscrie vertiginos in randul consumatorilor de multe si marunte...febra cumparatorilor ne-a atins si pe noi...
    cumparaturi online de exemplu...practice si rapide, pentru colegele mele de birou si pentru mine, acesta este sportul preferat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar multe și mărunte ! Eu prefer totuși cumpărăturile offline, să văd și să ating ce cumpăr.

      Ștergere
  4. Asa este, sunt niste diferente fantastice intre produsele existente pe piata si respectul producatorilor fata de noi. Acesta este este doar unul dintre aspecte, dar relevant pentru respect.
    Happy WW, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, este doar unul dintre aspecte, poate nu cel mai important, dar și acestea mărunte se adună.

      Happy WW, Mihaela !

      Ștergere
  5. Firmele producatoare pot trage concluzii dupa ritmul vanzarii daca trebuie sau nu sa traduca si in romana!
    Poate nu stiau ca vor exporta si in Romania ! :) Meandrele exportului prin multi intermediari nu le stiu nici cei care le verifica ! :))
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este posibilă și varianta asta, dar importatorul român trebuia să se asigure că există traducere sau să adauge, cum și fac mulți.

      Ștergere
    2. Este posibilă și varianta asta, dar importatorul român trebuia să se asigure că există traducere sau să adauge, cum și fac mulți.

      Ștergere
  6. Pai din câte știam eu e lege cum ca tot ce se comercializa în tara respectiva trebuie sa fie tradus în limba tarii respective. Mai ales când vorbim de produse pe care le ingurgitam, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ii obliga u.e.... :) Dar e bine, sunt politicosi. :)
    Pe nu stiu ce pachet de biscuiti am citit o traducere in ro de nu eram sigura ca sunt biscuiti sau altceva, asa de rea era traducerea - dar foto de pe ambalaj ma lamurea ca-s biscuiti. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Of, uneori nici la firme mari nu vezi eticheta in romaneste.

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarat,Coane Fanica,totala lipsa de respect !! Nu mai comentam de lipsa listei de ingrediente (inclusiv E-urile) de pe etichetele unor cvasi-alimente...Cat despre acele inscriptii de pe recipientele cu apa minerala,bune sau rele pentru sanatate,sunt sublime, dar lipsesc cu desavarsire !
    Sanatate,Zina, si ...limbi straine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi și așa apele alea sunt toate la fel, ce să mai scrie pe ele... !

      Ștergere
  10. Foarte fain :D ,Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !