Prima pagina

2015-05-05

Dunărea la Viena

Călătorii

viena-dunarea-albastra
Viena, Dunărea albastră
Dunarea este prezentă permanent în viata vienezilor, dar este și unul dintre cele mai frumoase obiective turistice in Viena. 


Canalul Dunării
Regularizat pe la sfârșitul secolului al XIX-lea, Canalul Dunării străbate Viena, trecând foarte aproape de centrul istoric al orașului. Pe apele sale înaintează vaporașe de agrement, ori plutesc pe lângă mal-ambarcațiuni-restaurant ce oferă vizitatorilor relaxare și surse noi de energie
Insula Dunării
Aflată pe Dunarea Nouă, Insula Dunării este una dintre cele mai mari zone de agrement din Europa. Ea oferă oaspeților săi  posibilități de relaxare în baruri, cafenele şi restaurante, dar și locuri de joacă, piste de alergare, plaje cu nisip, pietriş şi iarbă, locuri retrase pentru scăldat, centre de închiriere bărci, biciclete şi plăci de surf.
Dunărea Veche 
Și oferta Dunării Vechi este generoasă: restaurante cu terase pe malul apei, grădini, pajişti pe care este permis accesul oricui dorește să se plimbe ori să se așeze chiar pe iarbă, promenade pentru plimbăreți dar şi pentru biciclişti.


viena-statia-de-metrou-promenada-dunarii
Stația de metrou Promenada Dunării
viena-unul-dintre-turnurile-de-pe-malul-dunarii
Unul dintre turnurile de pe malul Dunării
viena-un-vapor-hotel-pe-dunare
Un vapor-hotel pe Dunăre
viena-pasari-traind-in-pace-pe-malurile-dunarii
Rațe, lebede și porumbei trăind în pace pe malurile Dunării
Donaupromenade, promenada Dunării, ne-a oferit câteva clipe de adevărată relaxare. Drumul perfect curat, străjuit de peluze și copaci, presărat cu bănci pe partea opusă apei, aerul pur, apa curată, fără nici un fel de ”amintire” a miilor de oameni care au trecut pe acolo de-a lungul unei zile, păsările sălbatice, rațe și lebede, prietenoase cu oamenii, care le hrănesc fără să le sperie, stolurile de porumbei, toate sunt fermecătoare, te fac să te simți cu adevărat în altă lume.  O lume în care viața este respectată și protejată. Priviți unul dintre micile filme făcute acolo !

~~~~~~~~

Ai putea să vezi și:

10 comentarii:

  1. Ei, astazi mi-au luat tricoul veswel de la Carmen si am fost intai in Parcul Circului si acum la Viena. Imi place mult cum mi-am inceput ziua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-ai simțit bine, draga mea ! ☺

      P.S. Mihaela, te rog să nu te superi, dar, din greșeală, am dat clic un rând mai jos și am șters comentariul tău la ”Ochiuri românești”, în loc să merg la articol să-ți răspund. Scuză-mă, te rog !

      Ștergere
    2. Nici o problema, draga mea! Se poate intampla oricand!

      Ștergere
    3. Mulțumesc frumos pentru înțelegere ! ☺

      Ștergere
  2. Foarte placuta plimbarea, cu un vanticel prin plete...dar cred ca ai gresit fluviul.nu poate fi Dunarea Noastra,cea plina de pet-uri si alte mizerii !?
    Hai sa visam ca si la noi e ca prin Viena !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai, nu e a noastră, e a lor ! Ei respectă natura cu adevărat.

      Ștergere
  3. " Dunăre, Dunăre, drum fără pulbere!"
    Foarte frumoase imagini. Frumoasă-i Dunărea, indiferent în ce loc am admira-o!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dunărea e frumoasă de la izvoare la vărsare. Am avut șansa să o văd în toate ipostazele.

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !