Prima pagina

2015-03-18

Pregătiri primăvăratice

Miercurea fără cuvinte
pregatiri-primavaratice
Pregătiri primăvăratice
*
Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Din acest serial, ai mai putea vedea:

34 de comentarii:

  1. chiar de dimineata am vazut niste vrabiute facandu-si cuib :)
    si de asta iubesc primavara! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem și vrăbiuțe, chiar la streașina noastră. Nu le fac poze fiindcă mi-e teamă să nu le gonesc.

      Ștergere
  2. Cat de frumos-frumos-frumos! :)
    Si prin copacii de la noi din cartier e agitatie mare! :) Chiar si la fereastra bucatariei, unde vin de ani de zile cateva perechi de porumbei; la geamul de la balcon veneau doua "cupluri" de turturele ce-si au/aveau cuibul in apropiere - acum, de cand au taiat o multime de arbori pentru parcare - a mai ramas doar o perecehe...
    Zile fericite iti doresc!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Turturelele sunt foarte delicate și sfioase. Și la noi au încercat unele, în nuc, dar le-a speriat apropierea coțofenelor care au rămas stăpâne, până la urmă.

      Ștergere
  3. Bună dimineaţa ! Astăzi te invit la o plimbare pe malurile Mureşului şi Ampoiului.
    Să ai o noapte liniştită cu vise frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, am și făcut vizita.

      Sănătate !

      Ștergere
  4. Cine-i harnic, își face repede cuib, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho, să-l vezi acum ce mare e ! O să mai fac eu niște poze.

      Ștergere
  5. Ce frumos ai surprins-o!
    Aud si eu de cateva zile o pasare cantand prin cartier si mi-e draga de nu mai pot!
    O zi de miercuri cat mai buna, sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am surprins-o frumos, dar cât de mult am stat la pândă ! ☺

      Seară plăcută, Vulpiță !

      Ștergere
  6. harnicute! ce emotionant... Cursul natural al vietii este perfect si minunat!
    Chiar râdeam ieri cu sotul meu privind un mierloi ce topaia dupa viermisori, în curtea noastra spunând "umple-ti burta bine, ca peste cateva saptamâni vei alerga de trei ori mai mult în cautarea hranei, sa-ti hranesti nevasta blocata la clocit si mai apoi, sa-ti hranesti puiutii vesnic înfometati" ☺ Este impresionant ce instinct puternic exista la toate vietuitoarele!
    Mierlele isi fac singure cuib, alte pasari mici se bucura sa gaseasca de gata o casuta. Avem în gradina diverse casute - marimea deschiderii determina specia de pasare careia s-ar putea sa-i placa cuibarul. Zilele trecute am observat ca un pitigoi da tarcoale unei casute, dar înca nu e hotarât... Anul trecut au avut 10 oua! :)
    O primavara minunata sa ai! happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drăguță treaba asta cu căsuțele. Când vor mai crește copacii din gradina noastră, vom pune și noi.

      Seară plăcută, dragă Carmen !

      Ștergere
  7. Ce noroc sa poti vedea aceste pregatiri ale cotofenelor, rapid, vegetatia va camufla cuibul! Frumoasa captura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept să apară ”camuflajul” ! Mă uit în fiecare dimineață să văd dacă au apărut mugurii, dacă au crescut, dacă s-au deschis... dar merge tare greu, e prea frig pe aici.

      Ștergere
  8. Bună Zina!
    Frumos surprins!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Elena !
      Mulțumesc pentru apreciere !
      Seară plăcută ! ☺

      Ștergere
  9. harnicutele! cred ca e tare frumos sa le privesti priceperea...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Geanina, e frumos, mai ales că le vedem prin ușile terasei de la living. Dimineața, după ce mâncăm, ne bem cafeaua pe fotolii în living, privind cum alții (coțofenele) deja muncesc ! :)))

      Ștergere
  10. Își renovează locuințele :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuu, își fac un apartament nou-nouț ! ☺

      Ștergere
  11. toate-s cotofene sau vad si-un lastun??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate-s coțofene. Nici nu cred că i-ar îngădui pe lăstuni, dar lăstunii nici nu își fac cuiburi în copaci, ci fac un fel de galerii în maluri de pământ.

      Ștergere
  12. Am remarcat si eu activitatea aceasta de primavara.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O activitate minunată, poate cea mai frumoasă din tot anul.

      Ștergere
  13. Am crezut ca sunt vrabiute (bibiute - cum le zice Sara), dar apoi am observat ca sunt cotofene. Isi pregatesc cuibusorul cu multa straduinta, caci este sezonul cand vor face puisori. Abia astept sa se incalzeasca mai tare afara si sa inverzeasca toate.
    Numai bine si o zi frumoasa, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ”Bibiuțele” își fac cuib pe la streașina casei, dar nu le fac poze fiindcă mi-e frică să nu le sperii și să ne părăsească. Ca să le iau cu teleobiectivul ar trebui să trec în curtea vecină.
      Numai bine, Alex, seară plăcută !

      Ștergere
    2. Lăsaţi-le aşa, căci ar fi păcat să plece. Aşa ce mult îmi plac când se strâng grămadă, la "şedinţă" şi este aşa o hărmălaie "ciripicioasă", de parcă s-ar certa. Sara este tare încântată de "bibiuţe" şi mi-a spus că ar vrea... să zboare ca ele! :-)
      Numai bine, doamna Zina!

      Ștergere
    3. Le las, nu le deranjez.

      Copila ta e sensibilă la natură și trebuie cultivată această calitate, ca să nu se piardă. Mulți copii o au, dar majoritatea adulților își bat joc de natură. Pe undeva, pe parcurs, se întâmplă ceva...

      Ștergere
  14. Ce frumos! Au inceput sa-si pregateasca cuibul... sigur vine primavara !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ofof, măcar de-ar veni odată !

      Zi frumoasă !

      Ștergere
  15. Certaretele cotofene au revenit vechile cuiburi si le renoveaza de zor,neoprindu-se din zarva ! Ba mai mult, au adus si alte surate cu ele, asa ca avem muzica stereo si format 3D !
    Minunate poze ai izbutit, Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt vechile cuiburi, până acum n-au avut niciun cuib pe lângă noi. Ăsta e primul și e nou-nouț. Am văzut cum îl fac încă de la primele rămurele aduse de El și împletite cu grijă de Ea !

      Ștergere
  16. Foarte faine fotografiile! Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac, Ana !

      Zi frumoasă !

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !