2015-03-25

Pe afară-i vopsit gardu'...

Miercurea fără cuvinte
Pe afară-i vopsit gardu' și-năuntru: leopardu' !
Fasole verde congelată: poza de pe ambalaj, sus în stânga, și alături conținutul, așa cum era el când am deschis punga... E drept că pe ambalaj scrie mărunt de tot ”Sugestie de prezentare”, da' puteai să bănuiești ce hoție ascunde ?! ... Să tot cumperi, 365 de zile pe an !
Magazinul e faimos și răspândit la fiecare colț de stradă, aproape. Producătorul este dintr-o țară vecină... Nu zic ”și prietenă”, ca pe timpuri, că azi nimeni nu ne mai e prieten. Doar se fac.
Mă tot gândesc dacă merită să apelăm la Protecția consumatorilor sau pierdem timp și nervi degeaba...
*
Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Din acest serial, ai mai putea vedea:

34 de comentarii:

  1. bataie de joc cu majuscule!
    cred ca ar trebui sesizata Protectia consumatorilor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Pandhora, mă tem că ăsta va fi începutul unui șir de enervări, la capătul căruia nu ne vom alege cu nicio satisfacție...

      Ștergere
    2. e dreptul tau, macar s afaci uz de el chiar daca nu se va intampla mare lucru...din pacate :(

      Ștergere
  2. Pentru satisfacția lucrului bine făcut, că tot este la modă expresia asta, merită să contactezi protecția consumatorului, dar probabil că mare ...brânză nu o să se întâmple.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incredibil! Eu le-am umplut frigiderul pentru mai putin de atat (nu stiu daca era aceeasi firma, insa nici nu are mare importanta)! Da, cred ca o reclamatie i-ar trezi putin la realitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Nu-i așa ?! De apetisante ce-au fost le-am aruncat la gunoi...

      Ștergere
  5. Cam mare diferenta, totusi, fata de eticheta!
    Chiar daca mare lucru n-ai sa obtii cu o plangere la protectia consumatorului, un pic de deranj la firma cu 365 zile, nu strica. Poate invata ceva din asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. :( :( :( fara cuvinte...
    Categoric trebuie facuta reclamatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, dacă aș fi acolo unde te afli tu, aș fi făcut deja (deși nu cred că acolo s-ar putea oferi cumpărătorilor așa ceva).

      Ștergere
  7. Oribil ! Cinstit vorbind,eu am luat de la Carrefour si de la Auchan,fasole verde,si mazare foarte bune,vrac,deci am vazut ce iau; au fost foarte gustoase .Nu mai cumpar pe nevazute !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, ai dreptate, nu merită să iei pe nevăzute, deși alteori am luat și a fost foarte bună, dar nu știu dacă a fost aceeași marcă.

      Ștergere
  8. Si eu as zice ca ar merita o reclamatie, dar pe de alta parte inteleg si tevatura, si nervii care se asociaza cu ea. Presupun ca este clar, care e firma, ne-ai dat doua indicii suficiente. Des de tot merg la ei si unele produse ale marcii in cauza sunt O.K. Dar am scris si eu despre niste aspecte negative ale celebrului lant alimentar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, m-ai înțeles foarte bine. Pun în balanță nervii cu satisfacția de a reclama (căci nu văd ce altă satisfacție ni s-ar mai oferi) și descopăr că sănătatea noastră, câtă mai avem, e mai presus de orice. Mi-am spus și eu necazul aici, la prietenii virtuali, și m-am mai liniștit.

      Ștergere
  9. Oh! Un motiv pentru care ma straduiesc sa cumpar (atunci cand se intampla) produse prin ambalajul carora pot vedea. :)
    Prin "sugestie de prezentare" ei sunt "acoperiti" :( Cred ca vei pierde timp reclamand, dar merita sa o faceti, pe motiv de... "prezentare/reclama mincinoasa" (ar fi putut sa nu puna poza cu pastai intregi, pentru a nu introduce cumparatorul in eroare) - dar e "faza" cu: fotografiile din catalog sunt... exemplificative" :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai ! Așa că nu ne vom sacrifica timpul și nervii pentru o cauză ce nu poate fi câștigată.
      Happy WW, Diana !

      Ștergere
  10. ce tristete! asa ceva!maruntite, maruntite...dar asa multe cozi! bataie de batjocura...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mărunțite și stricate, Geanina, uită-te la culoarea lor. Cât despre cozi, ce să mai zic...

      Ștergere
  11. Este enervant ca nu te astepti la asa ceva.Eu as merge in acelasi loc si as desface o punga pentru verificare.Apoi nu mai stiu.Eu m-am plimbat cu un salam de Sibiu ,de un revelion ca era sa ma apuce anul urmator si degeaba.Nu stiu cum e mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că depinde firea fiecăruia. ☺ Cine e mai bătăios, ca soțul meu, ar face tam-tam. Cine are oroare de lupte cu morile de vânt, se lasă păgubaș...

      Ștergere
  12. Eu am cumparat candva o cutie de fasole verde (pastai) iar atunci cand am deschis-o am constatat ca inauntru era compot de piersici. Chestia mi s-a intamplat in Iran iar producatorul era Yek-o-Yek, unul din cei mai seriosi producatori de conserve din aceasta tara.

    -X-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Eu chiar aș prefera să găsesc compot de piersici, îl ador ! ☺

      2. Mă bucur nespus de mult că ai găsit o soluție ! ;)

      Numai bine, -X- ! ♥

      Ștergere
  13. Tot timpul e așa :( .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, mai sunt și multe produse bune și frumoase. ☺

      Sănătate, Zolty !

      Ștergere
  14. Nu mi s-a intamplat sa cumpar asemenea porcarii...Bataie de joc pe banii nostrii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu mai cumperi de la ei si gata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi o soluție, dar... să le mai dăm o șansă ! ☺

      Ștergere
  16. Of...lasa-l pe sotul tau sa depuna reclamatie(macar se "racoreste"! )- de rezolvat nu rezolva nimic.
    Poti face reclama negativa pe FB(cu numele firmei si toate calitatile reale ale produsului) macar asa te "racoresti" tu ! :)
    Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !