Prima pagina

2015-02-25

Dachshund sau Teckel, adică șoricar

Miercurea fără cuvinte

Vă mai amintiți de colecția mea de teckeli ? Iată-i și pe nou-veniți:

teckeli(2)
Teckeli (2), de la stg.la dr.: spilcuitul parizian(sus) și 
cocheta pragheză(jos), jucăria și reclama

I-am adăugat vechii echipe:
teckel-1
Teckel (1): vedeta, purtătorul de inele, suportul de tacâmuri și stafia !
*
Click pe fotografie pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Din acest serial, ai mai putea vedea:

47 de comentarii:

  1. O echipă în continuă creștere...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca oricare echipă mare, care se respectă ! ☺

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Da, sunt haioși și ca ”jucării”, dar mai ales cei reali ! ☺

      Ștergere
  3. Saru'mina!
    Noi tot cautam de cind avem teckeluta, dar n-am gasit.
    Am vazut pe cite un panou de TIR, dar parca n-as umple casa cu componente de camion.
    Toate sint dragute.Ca si cateii, de altfel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, și jucăriile, dar mai ales cățeii reali. Nici noi n-am găsit pe meleagurile noastre ci tot prin alte părți. ”Vedeta” e din Grecia, de exemplu. La seria a doua, am scris la vreo doi de unde provin.

      Ștergere
  4. In reclama de mai jos scrie ca "sforaitul duce la deces prematur".
    De ce, il "rezolva" sotia?

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici:https://fosile.wordpress.com/2015/02/13/orgolii/ ar fi o explicatie la lipsa mea de reactie la articolele cu si despre artele plastice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit articolul și am comentat acolo. Aici, m-aș bucura să spui orice ai de spus despre lucrările expuse. De regulă, artiștii care apar pe blogul meu sunt morți demult și nu mai au cum să se supere ! :)))))))))))))))))

      Ștergere
    2. Stii,dupa ce o incasezi esti mai atent.
      Dupa ce am invatat sa tac, a ajuns sa-mi placa si culmea, mi-a fost mai bine.
      Si oricum, ce as mai putea spune referitor la lucrarile marilor?
      Saru'mina!

      Ștergere
    3. Ai dreptate, în felul tău.

      Ștergere
  6. Ce faine sunt! Asta da colectie! :)
    Am cunoscut si eu un Teckel: ii ziceau "Dopulet"! Dragalas foc si istet! Era prieten cu o catelusa a unei prietene. Si mai vad din cand in cand doi Teckeli, in lesa, care il alearga pe stapan cand ies la plimbare. Sunt unul hais si altul cea, iar pustiul nu stie la care sa fie atent! :)
    Minunata ziua sa iti fie!
    Happy WW, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ăștia sunt teckelii, își scot ”stăpânii” la plimbare și îi aleargă de mama focului ! ☺
      Seară plăcută, Diana !

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Amuzantă și purtătoare de amintiri frumoase. ☺

      Ștergere
  9. A, eu nu îi ştiam, sunt tare simpatici. Mie-mi place "spilcuitul" cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi da, e băiat frumos, cum să nu placă cucoanelor ?! ☺

      Ștergere
  10. Inedita si foarte draguta colectia ta! Ai si unul real? (Stiu ca ia catel dar nu mai stiu daca e Teckel)
    Happy WW, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem doi câini, dar niciunul nu este teckel. Sunt de rasa ”maidanez imperial” ! :))

      Seară plăcută, Vulpiță !

      Ștergere
  11. Superbă colecție,îmi plac tare mult!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt drăguți și veseli. Și cei din colecție și cei reali !

      Seară plăcută, Elena !

      Ștergere
  12. pai colectie de "jucarii" ai! cel real cand vine?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu dacă va veni, locul este prea ocupat de Kory și Bella. ☺

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac.
      Mulțumesc, asemenea și ție, Zolty !

      Ștergere
  14. hahaha...ce colectie simpatica!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă înveselesc de câte ori o privesc !

      Zi frumoasă, oricât ar fi de ploioasă ! ☺

      Ștergere
  15. Care mai de care mai amuzant si mai fudul !Felicitari pentru imbogatirea colectiei !
    Dar inegalabili au ramas Molly si Zorila ! Minunata rasa !
    sanatate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat, ei au fost speciali. Și adevărați !

      Ștergere
  16. Bună seara !
    La această MFC Carmen ne-a dat întâlnire pe o pârtie de schi. E tare bine şi plăcut acolo, mai ales că la mine a plecat iarna.
    Să ai o noapte liniştită şi faină.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ca suport de tacamuri mi se pare super tare, foarte haioasa colectia.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O colecție veselă. ☺
      Zi frumoasă, Mihaela !

      Ștergere
  18. Super simpatici cateii,ai un hobby interesant!

    RăspundețiȘtergere
  19. unul mai simpatic ca celalalt! :) O colectie tare faina, sper sa o imbogatesti cu exemplare la fel interesante.
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am propus să cautăm noi exemplare în fiecare călătorie, dar nu găsești oriunde teckeli.

      Zi frumoasă, Carmen !

      Ștergere
  20. Frumoasa colectie!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place.
      Weekend plăcut !

      Ștergere
  21. M-ai facut invidioasa cu minunile tale. Ma gandesc ce bine ar arata colierele mele agatate de codita unui sorecar. Cola nu imi da voie ... Va imbratisez, cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha ! O și văd pe Cola învârtindu-se roată cu vreo brățară pusă pe codiță ! ☺

      Și eu vă îmbrățișez și pup și o urechiușă de cățel ! ♥

      Ștergere
  22. Revin: nici macar un tacam n-as pune pe spatele unui teckel, fie el si special facut! Pentru ca este cea mai vulnerabila parte a unui sorecar, nu-i asa?
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la cei din carne și oase. Cei din argint suportă ! ☺

      Ștergere
  23. Ce frumoasă colecţie! Se vede cât de mult iubiţi aceşti câini minunaţă. Mie îmi plac tare mult cu picioruşele lor scurte şi cu faţa aia simpatică de... Patrocle, din filmul copilăriei - "Dumbrava minunată".

    La mulţi ani de Mărţişor! Sănătate multă, numai bucurii şi o primăvară minunată, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, îi iubesc foarte mult, într-adevăr. Au ceva în plus față de orice altă rasă.

      Primăvară fericită și vouă, Alex ! ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !