2015-01-29

Fată în albastru, aranjând florile

Reflexii

fata-in-albastru-aranjand-florile-frieseke-1915
Fată în albastru, aranjând florile, de Frederick Carl Frieseke, 1915
Frederick Carl Frieseke (1874-1939), pictor american de origine germană, a cărui operă îl înscrie în rândurile artiștilor impresioniști și post-impresioniști. Mai multe despre el, în articolul Oglinda de mână

~~~~~~~~

Clic pe fotografie pentru mărire !

*

Această postare va fi înscrisă în serialul ”Reflexii în oglindă” de la SoriN.
Din categoria ”Reflexii”, ai putea să mai vezi:

15 comentarii:

  1. mi s-au umplut ochii de culoare, minunat tablou!
    atat de mult albastru si totusi, senzatia pe care o resimt privind tabloul e tonica si pur si simplu ma incanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Albastru, culoare magică... Ne face bine s-o privim. ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. O cromatica vie,care ne incanta la Frieseke, mai ales in compozitiile cu femei cochete ! Buna alegere, de albastru cuceritor,dominant in toate nuantele sale, mai ales dupa cenusiul cerului din zilele precedente. Cateva pete de orange-galben, flori ce ne atrag imediat atentia...
    Placerea de ..joi, la Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, plăcerea e a mea și e dublă: să găzduiesc numai picturi frumoase și vizitatori care iubesc frumosul ! ♥

      Ștergere
  4. Cat e de frumos albastrul, parca te calmeaza acest tablou.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, linișirea nervilor este printre însușirile acestei culori. ☺

      Numai bine, Ella !

      Ștergere
  5. Foarte frumos tablou, iar albastrul în multe nuanţe este încântător. Artistul american a surprins atât de bine un moment frumos, din viaţa unei frumoase doamne.
    O zi bună, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa ar trebui să ne fie toate momentele din viață ori măcar să ne străduim să le facem.

      Weekend plăcut, Alex ! ☺

      Ștergere
  6. Preaplin de albastru, vară, parfum și fericire!
    Gânduri la fel de proaspete îți las, dragă Zina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parfum ?... Asta mă duce cu gândul la seria ta de articole. Nu am mai citit demult unul și mi-e dor !

      Weekend plăcut, Mirela ! ☺

      Ștergere
  7. toate nuantele de albastru pe care eu le iubesc, sunt de regasit aici în acest minunat tablou.
    Buchetul acela de flori multicolore este absolut superb! Câta armonie în aceasta imagine!
    O duminica placuta, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Privind asemenea imagini, am impresia că armonia aceea se transferă și în ființa mea. Poate că de aceea iubesc atât de mult pictura.
      Săptămână rodnică, dragă Carmen !

      Ștergere
  8. Ce minunat sunt puse in evidenta florile in acest tablou ! Sunt inconjurate parca de o vibratie luminoasa ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred că, de fapt, florile sunt personajul principal al tabloului. ☺

      Ștergere
    2. Da, cred că, de fapt, florile sunt personajul principal al tabloului. ☺

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !