Prima pagina

2014-11-05

Săptămâna care a început vara și s-a sfârșit iarna !

Miercurea fără cuvinte

trandafiri-de-iunie
Trandafiri de iunie
Luni, 20 octombrie, trandafirii din grădină se răsfățau în soare...
trandafiri-in-gradina-pe-20-octombrie-1
Trandafiri în grădină pe 20 octombrie (1)
trandafiri-in-gradina-pe-20-octombrie-2
Trandafiri în grădină pe 20 octombrie (2)
trandafiri-in-gradina-pe-20-octombrie-3
Trandafiri în grădină pe 20 octombrie (3)
Sâmbătă, 25 octombrie, ningea și vântul bătea cu 50 km/oră. Duminică, totul era acoperit cu un strat subțire, dar persistent, de zăpadă și în nucul de lângă gardul nostru se refugiaseră patru turturele rebegite de frig, venite nu se știe de unde...
turturele-inghetate-26-octombrie-1
Turturele înghețate, pe 26 octombrie (1)
turturele-inghetate-26-octombrie-2
Turturele înghețate, pe 26 octombrie (2)
*
Click pe fotografii pentru mărire !
”Miercurea fără cuvinte”, serial de fotografii săptămânal inițiat de Carmen.
Din acest serial, ai putea să mai vezi:

38 de comentarii:

  1. Incredibil! de la +20°C temperaturile au scazut la zero!
    La noi e cald înca... anormal de cald! Macar de am avea zapada de Craciun!
    Superbi trandafirii vostri, Zina draga!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Carmen, și aici s-a schimbat vremea. Ieri au fost 19 grade, la prânz. Trandafirii, însă, s-au dus...

      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  2. Nebună vreme,dar pozele sunt minunate !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, măcar cu atât ne-am ales, cu poze ! ☺
      Numai bine !

      Ștergere
  3. Bună dimineața !
    Astăzi eu am avut ”multă” treabă ! Am făcut toaleta mușcatelor mele. Le-am curățat de florile uscate și le-am scurtat tulpinile.
    La noi nu au fost așa schimbări de vreme. Vremea noastră a fost mai calmă.
    Să ai o noapte liniștită și faină, iar după ce se luminează de ziuă să ai por la tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am prea avut spor, fiindcă am avut Internetul mort câteva ore... ☺

      Ștergere
  4. Frumoase fotografii, interesantă săptămână! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc ! Interesantă săptămână, dar cam greu de suportat...

      Ștergere
  5. sunt sigura ca micutele infrigurate au gasit adapost la voi si bine imi pare :)
    trandafirii, cum altfel decat frumosi si curajosi? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au găsit adăpostul pe care l-au vrut ele. Sunt mai sălbatice turturelele decât vrăbiile și coțofenele, nu se apropie de mâncarea și de apa oferite de om.

      Ștergere
  6. foarte frumoase/ in aceasta toamna am plantat si eu niste butasi de trandafiri ,in mica mea gradina....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, îți urez să se prindă și să facă flori frumoase și parfumate !

      Ștergere
  7. Frumoşi trandafiri!

    Dar bietele turturele... Cam prea devreme le-a atacat frigul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că le-a alungat vântul acela năpraznic de undeva. Nu își au cuibul la noi. Au încercat ele în primăvară, dar le-au gonit coțofenele.

      Ștergere
  8. Trandafirul, cea mai faină floare. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faină, dar are și ea limitele ei de rezistență...

      Ștergere
  9. Vremea este capricioasă ca și noi. O zi plăcută să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu deosebirea că ale noastre capricii nu afectează atât de multe ființe vii cum fac capriciile vremii. ☺

      Ștergere
  10. Bună Zina!
    Superbi trandafirii tăi Zina,păcat că i-a prins zăpada!
    Zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Elena ! Ghinionul lor și necazul nostru. Se mai întâmplă...
      Zi frumoasă !

      Ștergere
  11. Bine ca s-a mai linistit uratul care ne-a speriat si pe noi si pe turturele! Trandafirii vor fi si mai frumosi la anul, cu siguranta ne vei arata cum renasc.
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să fie așa cum spui tu. Trebuie să-i pregătesc pentru iarnă neapărat.
      Te sărut, cafeluță ! ☺

      Ștergere
  12. Trecerile acestea bruste nu sunt bune nici pentru noi oamenii. Frumosi trandafirii tai, pacat ca a venit gerul peste ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Ella. Nici pentru oameni și, în general, pentru nici o vietate.

      Ștergere
  13. Ai apucat sa tai trandafirii si sa-i aduci in casa intr-o glastra? Superbi! Vremea-i vreme...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, Silvia, nu am apucat. Au rămas ”pe picioare” numai cei alb-gălbui de pe terasă și i-am lăsat acolo, fiindcă îi scaldă soarele (când este) și îi vedem perfect din living. Văd că ei au rezistat.

      Ștergere
  14. o saptamana schimbatoare!
    acum am inteles ca e frumos la voi!
    dar trandafirii sunt tare frumosi!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acum este frumos, dar e ceață groasă dimineața și seara. Trandafirii au fost frumoși, acum s-au dus, cu o singură excepție, cei din a treia fotografie, care par a fi mai rezistenți și longevivi.

      Ștergere
  15. Diferenţele de temperatură din acea săptămână au fost, cu adevărat, greu de suportat..
    Nu ştiu dacă-ţi aminteşti, în urmă cu câţiva ani, am avut 4 anotimpuri într-o singură zi...
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba îmi amintesc, dar nu cu mare plăcere... Oameni suntem și noi, e greu să reziști la schimbările astea așa de bruște.

      Ștergere
    2. În săptămâna aceea de care pomeneşti tu am răcit, nu m-am tratat corespunzător şi acum sunt pe antibiotice - bronho-pneumonie! :(
      Doctoriţa mea m-a asigurat că săptămâna viitoare voi fi bine :)
      Te pup, o zi minunată!

      Ștergere
    3. Oho, bronho-pneumonie... Nu e de glumit. Nu fac recomandări, dar soțul meu a scăpat numai cu Klacid, după ce a luat felurite alte tratamente.
      Îți doresc sănătate !

      Ștergere
  16. Frumosi trandafirii care au fost,dar vor fi si mai frumosi cei de la anu' !
    Cand nu e soare, e trista toamna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să dea Dumnezeu să ai gura aurită ! Om vedea la anu' ! ☺
      Așa e, și e vai de cei care sunt mai dependenți de soare și de lumină decât alții.

      Ștergere
  17. nici nu stiu ce sa zic, de fapt cam asa fara replica eram si in saptamana aia in care a inceput sa ninga "out of nowhere"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, pe toți ne-a cam lăsat fără replică săptămâna aia ! ☺

      Ștergere
  18. Ce frumoşi trandafiri! Păcat că zilele acelea "zgribulite" a stricat frumuseţea lor. Acum au revenit zilele frumoase, dar noaptea şi dimineaţa sunt tot reci. Până la urmă.... e vremea toamnei şi mult n-o să mai fie cald şi bine afară, căci iarna se apropie!
    Weekend frumos, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca cel galben a scapat, tot e bine, poate mai face vreun bobocel pana ne se burzuluieste vremea definitiv a iarna. Si la noi e la fel, doua zile cald, doua zile frig ... in weekend am avut momente in care am stat in tricou si seara mi-am dorit sa aprind focul :)

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !