Prima pagina

2014-10-01

Kory și Bella - E timpul pentru joacă !

Miercurea fără cuvinte
kory-si-bella-la-joaca
Kory și Bella la joacă


*
”Miercurea fără cuvinte” - serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.
Ai putea să mai vezi:

36 de comentarii:

  1. Ha, ha! Ce veselie pe ele! Se vede că sunt bine îngrijite şi iubite.
    Sărut mâna, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Alex, sunt și ele niște membri ai familiei !

      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  2. Și uite așa, parcă mă simt și eu mai bine când mă uit la felul în care se joacă acești câini .... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne induc bună-dispoziție, vrem-nu vrem. Așa cum aceia amărâți ne întristează...

      Ștergere
  3. Ce frumos se joaca! Mama cu fiica? O bucurie pentru clipele tale de ragaz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt mama cu fiica, sunt două cățele ”vagaboande” salvate separat și crescute apoi împreună. Aici sunt poveștile lor:
      http://zinnaida2.wordpress.com/2012/07/04/kory-1-catelusa-fmt-60/
      http://zinnaida2.wordpress.com/2012/10/14/poveste-catelusa-bella-vic-40/

      Ștergere
  4. O zi bună îţi dorec ! Simt şi ele să a-a întors mica vară. Pentru cât timp nu ştim, dar profităm de ea.
    Să ai o zi liniştită şi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, profităm cu toții și ne mai bucurăm puțin de soare și de verdeață.

      Happy WW, Liviu !

      Ștergere
  5. intotdeauna e timpul pentru joaca :))
    sunt tare scumpe si chiar fara sa le cunosc imi sunt dragi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă le-ai cunoaște, sigur ți-ar fi și mai dragi ! ☺

      Ștergere
  6. Sunt foarte drăguțe și bine îngrijite,dacă nu citeam mai sunt credeam că sunt de rasă!
    O zi minunată îți doresc dragă,Zina!
    Îmbrățișări cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena, cred că rasa e o prejudecată, ca și în cazul culorii pielii la oameni. Înaintea lor am avut numai câini ”de rasă”. Nu am văzut absolut nici o deosebire între ele și ceilalți.

      Cu drag ! Mulțumesc pentru vizită !

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Da, da, o să le pregătesc pentru viitoarele J.O. ! ☺

      Ștergere
  8. Ce dragute sunt!... cum trece timpul! Parca mai ieri ne prezentau ghemotocul de blanita botezat Kory!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, dragă Carmen. Ghemotocul s-a făcut ditamai dihania, care te dă jos de pe picioare când se repede să te-mbrățișeze ! :))

      Zi frumoasă !

      Ștergere
  9. calda imagine ne-ai prezentat azi
    o zi frumoasa iti doresc in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că le apreciezi așa !

      Zi frumoasă și ție, Maria ! ☺

      Ștergere
  10. Cât sunt de drăguţi şi de jucăuşi, dispare tot stresul când te uiţi la ei cum se joacă şi se bucură!
    Happy WW, dragă Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copiii, munca, grădina, animăluțele sunt cele mai bune remedii antistress. ☺

      Să ai zile frumoase !

      Ștergere
  11. Lasa ca e bine cand se joaca. Inseamna ca sunt bucuroase si sanatoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, așa este. Mă întreb uneori dacă Bella, care a trăit primii ani de viață în ”sălbăticie”, își mai amintește ceva despre acea perioadă...

      Ștergere
  12. Super spectacol !
    Zi plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un spectacol încântător, gratuit și zilnic ! Ce se poate cere mai mult ?! ☺

      Ștergere
  13. sunt atat de frumoase si relaxate!
    fete iubite, asa vad eu...::P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, Geanina. Tu ai cățeluș și înțelegi. Pe Kory am crescut-o de mititică și, fără să exagerez, parcă este un copilaș din familie. Pe Bella am scăpat-o dintr-o mare cumpănă și avem o mare mulțumire sufletească acum, când o vedem atât de fericită.

      Pe cățelușul tău cum îl cheamă ?

      Ștergere
  14. Câta veselie,un adevarat spectacol!
    O zi frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un spectacol care ne încântă sufletele în fiecare zi.

      Zi frumoasă, Iulisa ! ♥

      Ștergere
  15. Prietenii nostri cei mai sinceri,ne induc bună-dispoziție in orice moment!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sinceri, fără invidii, gânduri rele, gata oricând să comunice cu tine, să te amuze, să te aline dacă ești mai necăjit sau suferind. Și cer atât de puțin !

      Zi minunată, Sorin ! ☺

      Ștergere
  16. catelusul meu e o fetita. o chema Indah. numele este indonezian. in romana se traduce : frumoasa.
    stiu cum e cu aceste suflete. ea e al doilea catel al meu. am mai crescut unu de la 3 saptamani, tot o fetita dar de talie mare. m-a parasit dupa 11 ani de stat alaturi. doamne cat am mai suferit! dupa ea, la 3 luni am primit-o pe asta mica. e atat de atasata de mine incat de multe ori chiar imi lasa impresia ca ma intelege si chiar imi raspunde...:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că și noi avem ”dialog” cu ele. Mai ales Bella e foarte expresivă, uneori scoate niște mârâituri ușoare, de parcă ar toarce. Folosește lăbuțele din față ca să comunice: îmi trage mâna când vrea să o mângâi, mă ține de un picior când vrea să mai rămân cu ea, le ridică în aer și parcă dansează când vrea să ne jucăm... Tot ce este în natură comunică cu noi, numai că nu suntem suficient de liniștiți și de atenți ca să observăm și să înțelegem.

      Ștergere
  17. Minunata reprezentatie data de copilele astea, care au devenit ditamai dihanii:grase si frumoase !
    Cred ca in fiece zi insorita esti cu zambetul pe buze uitandu-te la joaca lor,pe viu,iar noi, pe poze si filmulete !
    Zile senine !

    RăspundețiȘtergere
  18. În fiecare zi însorită ne uităm la joaca din curte, iar în fiecare zi înnorată le avem oaspeți în casă ! Lui Kory nu îi plac norii, vântul, ploaia. Vine la geamul meu și bate atât de insistent cu laba, că nu rezist până la urmă. Cum deschid ușa de la terasă, apare ca din pământ și Bella. Pot să o primesc pe una și să o țin afară pe cealaltă ?! Nu ! Și atunci intră amândouă și se încinge o joacă... !

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !