2014-07-14

DIETA DE SLĂBIRE, DETOXIFIERE ȘI VITAMINIZARE (2)


fructe-si-condimente-pentru suc
Fructe și condimente pentru suc

Luni, 14 iulie 2014 - Săptămâna ce a trecut a fost în exclusivitate săptămâna sucurilor. Suc de fructe dimineața, suc de legume și zarzavaturi la prânz și seara.

legume-zarzavaturi-si-condimente-pentru-suc
Legume, zarzavaturi și condimente pentru suc.
A fost mai ușor decât credeam că va fi, probabil că faptul că am ajuns în mod gradat aici a contat foarte mult. În afară de o ușoară senzație de slăbiciune, mai ales dimineața, am avut momente în care am simțit imperios nevoia de a mesteca. 

Nu m-a durut stomacul, nu mi-a fost foame, dar am simțit nevoia unei hrane solide. Am recurs, de aceea, la consumul foarte redus de semințe. Într-o bombonieră am amestecat semințe de floarea-soarelui, bucăți de nuci și de arahide, nesărate, și am luat câte un vârf de linguriță, nu mai mult de trei pe zi. De asemenea, în tot timpul acestei diete am mâncat în fiecare dimineață, devreme, o jumătate de chiflă, pentru a putea să-mi iau pastilele zilnice. Și apropo de pastile, am redus treptat și din acestea. Da, și am simțit nevoia imperioasă de hrană caldă.

Am continuat exercițiile de gimnastică, bicicletă statică și banda de mers și am și înotat puțin. 

În această dimineață, cântarul mi-a arătat că am mai slăbit 1,5 kg. Totalul este de 5, 600 kg în trei săptămâni. Mă simt mult mai ușoară, sunt mult mai vioaie, mi-a crescut rezistența la efort. Este explicabil, am dat jos din bagajul cărat de mine în orice clipă. A, și am îmbrăcat o fustă care nu mă mai încăpea demult ! Sunt mulțumită și voi continua. Săptămâna aceasta revin la masa de prânz, fără pâine, prăjeli, prăjituri etc - conform Dieta de slăbire (1). Dimineața și seara - sucuri naturale.

Voi adăuga aici, în acest articol-jurnal, săptămânal, lunea, ce s-a mai întâmplat. Dieta aceasta nu este de fapt o dietă limitată în timp. Este încercarea de a schimba un mod de alimentație și nu doar atât, un mod de viață, din care voi încerca să elimin alimentele ”cu risc” punând în locul lor sucuri naturale și mai multă mișcare, practicată regulat.

Luni, 21 iulie 2014 - Pentru săptămâna ce a trecut, cântarul nu arată mari scăderi, numai 400 de grame, dar corelat cu faptul că am scos sucurile de la prânz și am revenit la mâncare ”solidă”,  încă e bine ! E drept că am mâncat numai un polonic de ciorbă/supă (ce să fac, nu pot și nici nu vreau să renunț la o zeamă caldă !), grătar de pește/pui garnisit cu salată de vinete / ardei copți / varză fasole verde cu usturoi. Sâmbătă și duminică am greșit cu câte un pahar de bere, iar duminică și o înghețată de ciocolată. Uite-așa !

Mișcare am făcut: gimnastică, bicicletă, banda de mers, înot, dar nu atât cât ar fi trebuit. Cum săptămâna asta revin și la micul dejun (dar foarte mic !) voi avea mai multă grijă la cât și ce mănânc și voi face mai mult exercițiu fizic.

Luni, 28 iulie 2014. Am mai slăbit 0,6 kg, în condițiile în care, de lunea trecută, am luat și micul dejun, am rămas pe sucuri numai în locul mesei de seară. Totalul se ridică la 6,6 kg. Nu-i rău, dacă mă gândesc că în săptămâna ce-a trecut am păcătuit mâncând pui marinăresc, niște bomboane de ciocolată și porumb fiert ! ☺

Luni, 04 august 2014. Aaa, geaba mișcare dacă nu-i și un pic de înfometare ! În săptămâna ce s-a încheiat ieri mi-am luat nasul la purtare, dacă am văzut că am slăbit și eu un pic. Am gustat ”numai un pic” de aia și de ailaltă și am pus la loc 0,6 kg, așa că... înapoi la restricții ! ☺

Luni, 25 august 2014. Nu am mai scris aici de trei săptămâni. În primele două din cele trei, greutatea mea s-a tot jucat urcând și coborând în limitele aceluiași kilogram. Săptămâna trecută se pare că am stabilizat-o, așa că azi sărbătoresc 7 kilograme fix scăzute în aproximativ două luni. Nu e tare mult, dar eu sunt mulțumită, fiindcă obiectivul principal este să mențin definitivă scăderea, nu o scădere spectaculoasă urmată de revenire. Dar continuăm lupta cu kilogramele !

Pe lunea viitoare, tot aici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !