2014-06-18

INSTINCT DE PROPRIETATE - Miercurea fără cuvinte

instinct-de-proprietate-la caini
- E al meu ! Mie mi-a căzut !
*

Click pe fotografie pentru mărire !

”Miercurea fără cuvinte” - serial de fotografii și filme săptămânal, inițiat de Carmen.

Ai putea să mai vezi:

20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ee, păi o vulpiță trebuia să țină cu o cățelușă, nu ?! ☺

      Ștergere
  2. jucausele :))
    orice motiv e bun de distractie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat ! Orice frunză sau petală căzută, orice muscă, vrabie sau coțofană etc.etc. :)

      Ștergere
  3. Mai bine un caine viu decat un leu mort:)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E drept ! Și mai bine doi câini decât unul ! ☺

      Sănătate, Robert !

      Ștergere
  4. Jucăușe animăluțe,parcă ar fi doi copii!
    O zi minunată îți doresc,Zina!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simt că sunt iubite, Elena !

      Zi minunată și ție ! ☺

      Ștergere
  5. Kory are labuta pe bani? :) Oricine ar fi... se pare ca le stie valoarea sau... non-valoarea. :))
    Scena imi aminteste de Bonny - o catelusa boxer pe care am avut-o si careia ii placea sa "smotoceasca" hartiile la care avea sau... isi facea acces... Si intr-o zi - cine stie cum - a ajuns la portofelul mamei... si ne-am ales cu unele bancnote usor gaurite, una rupta, dar pe care am putut s-o lipim... si cateva inutilizabile... :))
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kory este ! Nu cred că știe ceva despre bani, dar tot ce se află între ea și Bella este al ei ! ☺

      Zile fericite și ție, dragă Diana ! ♥

      Ștergere
  6. :))) Are atitudine, foarte bine :)) Tare simpatic cred ca a mai fost jucandu-se:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho ! Și ce mai atitudine ! E o răsfățată căreia nu putem să-i rezistăm niciunul din familie.

      Numai bine ! ☺

      Ștergere
  7. Ha, ha! Ce poza amuzanta. Au si cateii astia un simt al proprietatii... Si nu doar pentru oase, precum se vede.
    Numai bine va doresc, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, sigur că nu e vorba numai despre oase. Kory se face proprietăreasă pe tot ce-i place ei ! ☺

      Numai bine, Alex !

      Ștergere
  8. Ce faza simpatica! :)) Ai surprins exact momentul! Cora a fost lasata sa câstige pariul, pentru ca este rasfatata tuturor in casa, nu-i asa? ;))
    Numai bine, Zina draga! Happy week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș vrea să-l văd și eu pe ăla în stare să-i ia leul ! :))

      Seară plăcută, Carmen ! ♥

      Ștergere
  9. ...îmi sunt dragi jocurile şi ghiduşiile lor, cand se joacă parcă toată casa e plină de bucurie. Frumos. Numai bine şi zile bune...şi vouă, şi blănoaselor!

    RăspundețiȘtergere
  10. De bucurie și de... noroi, zilele astea. Dar se curăță, nu-i bai ! Măcar de-ar veni vremea bună, să ne jucăm mai mult pe-afară !

    Zile frumoase și vouă, Adriana ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. super tare! stie ce vrea!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Păi cum ! Ea e ”volintiru” nostru ! :))

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !