2014-05-20




6 comentarii:

  1. O iubesc pe Chitita! Chiar daca pare ea frantuzoaicelor cat.... doua! :)))))
    Zi buna, Zina draga!... patru! :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu o iubesc, mult. Am făcut cunoștință cu ea la sfârșitul clasei a V-a (ehei !), când printre cărțile de premiu s-au aflat și comediile lui Vasile Alecsandri. Citite și răscitite până când cartea s-a făcut ferfeniță.

      Ștergere
  2. Mi-ar prinde bine un tandur ( tandyr).
    Oricum, pastrez lemne pentru situatiile cand se opresc gazele.
    Am gasit si varianta electrica: http://tandyr34.ru/elektricheskij-tandyr-master

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La început, nu am înțeles la ce te referi. În text, tandur, cuvânt învechit, se referă la un scaun acoperit cu covoare, sub care se punea un mangal, spre a se încălzi cel care ședea. Am văzut pe site-ul pe care l-ai recomndat, ce se mai poate înțelege prin tandur. Un fel de cuptoraș, nu ? Bun și la gătit și la încălzit. N-aș fi crezut că mai există, chiar în varianta asta modernă, electrificată. Mulțumesc pentru noutate !

      Ștergere
  3. Nemuritoare e Coana Chirita ! Si ce lista de bucate insira dumnealui, ispravnicul ... Noroc, ca am tocmai mi-am luat o placinta de la brutarie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nemuritoare și simpatică foc ! Iar lista de bucate e document istoric de-a dreptul ! :)

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !