2014-03-03

Moda anilor 20 – 30 ai secolului XX, sursă de inspirație pentru moda actuală

Moda

moda-anilor-20-30-ai-secolului-XX
Moda anilor 20-30 ai secolului XX
Am tot povestit eu în Poveşti de Bucureşti despre arta de a trăi în vremurile de demult, despre cum se distrau bucureştenii (şi nu numai ei) în perioada interbelică, în anii 20 – 30. Ba la plimbare, ba la serate, ba pe la localurile cu muzică de dans, ba pe la restaurantele cu muzică lăutărească… Mi-a venit ideea să privim împreună cum se şi îmbrăcau pe vremea aceea.
Se ştie că şi a te îmbrăca e o artă ! E drept că pozele pe care le-am găsit se referă numai la moda feminină, dar poate îi vine cuiva gândul bun să aducă şi nişte fotografii cu moda masculină… Dar ce atâta vorbă, să privim şi, dacă vreţi să vedeţi mai bine, daţi click pe fotografie ! Iar dacă vă place şi aţi vrea să vedeţi mai mult, a postat Max Peter nişte fotografii grozave, doar daţi click pe numele lui !
 Ținuta de stradă
haine-de-strada-din-anii-20-30
Haine de stradă din anii 20-30 
Ținută de vară
haine-de-vara-din-anii-20-30
Haine de vară din anii 20-30
Ținuta de seară
tinuta-de-local-din-anii-20-30
Ținuta de local din anii 20-30
Coafura
 (recunoaşteţi tunsoarea “bob” de azi ?!)

coafura-la-moda-in-anii-20-30
Coafura la modă în anii 20-30
Accesorii pentru ținutele de seară
accesorii-la-tinutele-de-seara-din-anii-20-30
Accesoriile anilor 20-30 pentru ținutele de seară
*
Moda actuală
Iată şi produse inspirate de moda interbelică !

Rochii de seară

toaleta-stil-moda-anilor-20-30
Toaletă stil moda anilor 20-30

Rochie vintage - anii 20-30
Broșe
brose-in-stilul-anilor-20-30
Broșe în stilul anilor 20-30
Sper că v-a plăcut să urmăriţi această paradă din modei anilor 20-30 cel puţin tot atât cât mi-a plăcut mie s-o organizez !

~~~~~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !